Zakopane

W dniach 3-6 czerwca klasy piąte wyruszyły na kolejną przygodę, tym razem głównym celem były Tatry. Pierwszy dzień spędziliśmy w największym parku rozrywki w Europie – Energylandii w Zatorze. Pełni niezapomnianych wrażeń ruszyliśmy do Zakopanego. Kolejny dzień był nielada wyzwaniem, musieliśmy pokonać słabości, nauczyć się, że nic w życiu nie przychodzi łatwo. Na początek długi marsz przez Dolinę Chochołowską, później wspinaczka na Grzesia . Dookoła przepiękne pasma górskie i radość nie do opisania – daliśmy radę. Kolejny dzień przyniósł także wiele atrakcji. Ze szczytu Gubałówki uczyliśmy się geografii i rozkoszowaliśmy się pięknymi widokami, jadąc wyciągiem krzesełkowym. Później udaliśmy się do Doliny Strążyskiej i szlakiem legendy przemaszerowaliśmy do Jaskini ku Dziurze, czuliśmy się, jak bohater legendy, kiedy zawiązano nam oczy. W drodze do autobusu zatrzymaliśmy się w bacówce, by dowiedzieć się, jak wyrabia się sery , z których słynie Podhale.

Wieczorem relaks w Aqua Parku. W powrotnej drodze zatrzymaliśmy się w Krakowie , odwiedziliśmy Wzgórze wawelskie, Smoczą Jamę, Rynek krakowski, Bramę Floriańską i Barbakan. Pełni wrażeń, bogatsi o nowe doświadczenia i wiedzę wróciliśmy do domu.